Şampiyon kızlar Başkan Basa’yı ziyaret etti
Spor
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
20.02.2012 - 17:00, Güncelleme:
20.02.2012 - 17:00 5339+ kez okundu.
Şampiyon kızlar Başkan Basa’yı ziyaret etti
Rize’de düzenlenen Yıldız Kızlar Basketbol Şampiyonası'nda birinci olan Pazar Gençlik Spor Kulübü Yıldız Kızlar Basketbol Takımı, Pazar Belediye Başkanı Ahmet Basa’yı ziyaret etti.
Başkan Basa, yapılan ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Pazar Belediyesi olarak daima sporun ve sporcunun yanında olduklarını belirtti.
Belediye olarak Lunabet takımlara desteklerinin devam edeceğini dile getiren Başkan Basa, il şampiyon olan takımı tebrik ederek, Rize’yi temsilen 7-11 Mart arasında Ordu’da yapılacak olan Yıldız Kızlar Basketbol Doğu Karadeniz Bölge Şampiyonasında başarılarının devamını diledi.
Basa'ya takımlarına ve spora verdiği destek için teşekkür eden takım çalıştırıcısı Dinçer Engin, gelecekte çıtayı daha da yükseltmek için çaba sarf edeceklerini ifade ederek, ''İnşallah Ordu'dan iyi bir dereceyle ayrılarak Türkiye Şampiyonası'nda Rize ve Pazar'ı temsil etmek istiyoruz'' dedi.
Rize’de düzenlenen Yıldız Kızlar Basketbol Şampiyonası'nda birinci olan Pazar Gençlik Spor Kulübü Yıldız Kızlar Basketbol Takımı, Pazar Belediye Başkanı Ahmet Basa’yı ziyaret etti.
Başkan Basa, yapılan ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Pazar Belediyesi olarak daima sporun ve sporcunun yanında olduklarını belirtti.
Belediye olarak Lunabet takımlara desteklerinin devam edeceğini dile getiren Başkan Basa, il şampiyon olan takımı tebrik ederek, Rize’yi temsilen 7-11 Mart arasında Ordu’da yapılacak olan Yıldız Kızlar Basketbol Doğu Karadeniz Bölge Şampiyonasında başarılarının devamını diledi.
Basa'ya takımlarına ve spora verdiği destek için teşekkür eden takım çalıştırıcısı Dinçer Engin, gelecekte çıtayı daha da yükseltmek için çaba sarf edeceklerini ifade ederek, ''İnşallah Ordu'dan iyi bir dereceyle ayrılarak Türkiye Şampiyonası'nda Rize ve Pazar'ı temsil etmek istiyoruz'' dedi.






Belediye olarak Lunabet takımlara desteklerinin devam edeceğini dile getiren Başkan Basa, il şampiyon olan takımı tebrik ederek, Rize’yi temsilen 7-11 Mart arasında Ordu’da yapılacak olan Yıldız Kızlar Basketbol Doğu Karadeniz Bölge Şampiyonasında başarılarının devamını diledi.
Basa'ya takımlarına ve spora verdiği destek için teşekkür eden takım çalıştırıcısı Dinçer Engin, gelecekte çıtayı daha da yükseltmek için çaba sarf edeceklerini ifade ederek, ''İnşallah Ordu'dan iyi bir dereceyle ayrılarak Türkiye Şampiyonası'nda Rize ve Pazar'ı temsil etmek istiyoruz'' dedi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
