Rize araştırma Hastanesi'ne teşekkür belgesi
Sağlık
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
03.05.2013 - 15:12, Güncelleme:
03.05.2013 - 15:12 4763+ kez okundu.
Rize araştırma Hastanesi'ne teşekkür belgesi
Sağlık Bakanlığı, organ nakli konusundaki çalışmalarından dolayı Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne teşekkür belgesi verdi.
Rize Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Şafak Sünbül, Bakanlık tarafından gönderilen teşekkür belgesini, Başhekim Doç. Dr. Hasan Türüt ile hastane yöneticisi Yrd. Doç. Dr. Halit Çınarka'ya takdim etti.
Sünbül, organ nakli yapabilmenin aslında yoğun bakım imkanlarının ne kadar verimli çalıştığını gösteren bir durum olduğunu belirterek, "Bu anlamda hastane yöneticilerine teşekkür ediyorum" dedi.
Doç. Dr. Türüt ise son zamanlarda hastanenin potansiyelinin çok artmasıyla ilişkili olarak toplumda organ bağışı konusundaki bilincin arttığını belirterek, "Son bir yılda, özellikle organ nakli konusunda ciddi gelişmeler yaşandı. Bu konuda hastanemiz personeline özellikle teşekkür etmek istiyorum. Eğitim toplantılarıyla bilincin artmasına katkı sağlayan Bakanlığımız yetkililerine de teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Rize'de 2012 yılında 4, 2013 yılında ise 2 hastadan organ bağışı olduğu, bağışlanan 10 böbrek, 5 karaciğer, 1 pankreas ve 1 kalbin, çeşitli illerdeki hastalara nakledildiği bildirildi.
Sağlık Bakanlığı, organ nakli konusundaki çalışmalarından dolayı Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne teşekkür belgesi verdi.
Rize Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Şafak Sünbül, Bakanlık tarafından gönderilen teşekkür belgesini, Başhekim Doç. Dr. Hasan Türüt ile hastane yöneticisi Yrd. Doç. Dr. Halit Çınarka'ya takdim etti.
Sünbül, organ nakli yapabilmenin aslında yoğun bakım imkanlarının ne kadar verimli çalıştığını gösteren bir durum olduğunu belirterek, "Bu anlamda hastane yöneticilerine teşekkür ediyorum" dedi.
Doç. Dr. Türüt ise son zamanlarda hastanenin potansiyelinin çok artmasıyla ilişkili olarak toplumda organ bağışı konusundaki bilincin arttığını belirterek, "Son bir yılda, özellikle organ nakli konusunda ciddi gelişmeler yaşandı. Bu konuda hastanemiz personeline özellikle teşekkür etmek istiyorum. Eğitim toplantılarıyla bilincin artmasına katkı sağlayan Bakanlığımız yetkililerine de teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Rize'de 2012 yılında 4, 2013 yılında ise 2 hastadan organ bağışı olduğu, bağışlanan 10 böbrek, 5 karaciğer, 1 pankreas ve 1 kalbin, çeşitli illerdeki hastalara nakledildiği bildirildi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
