Milletvekili Bayraktar’dan Yerel Seçimler Sonrası Teşekkür
Siyaset
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
07.04.2014 - 18:46, Güncelleme:
07.04.2014 - 18:46 4341+ kez okundu.
Milletvekili Bayraktar’dan Yerel Seçimler Sonrası Teşekkür
AK Parti Rize Milletvekili Nusret Bayraktar, Pazarlı seçmenlerine ve partililere yerel seçimlerdeki desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Bayraktar, yerel seçimlerde, Pazar ilçe halkının AK Partiye vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür etti.
Özel olarak Pazar’a teşekkür etmek için geldiğini ifade eden Bayraktar, yerel seçimlerinde ilçe halkının AK Parti'ye yoğun bir şekilde destek verdiğini, verilen bu desteği hiç bir zaman unutmayacaklarını söyledi.
Bayraktar, yaptığı açıklamada, AK Parti'den belediye başkanı seçilen Ahmet Basa’yı yeniden seçerek Pazarlıların başkanlarına ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a sahip çıktığını belirterek, şu değerlendirmede bulundu:
"Seçim çalışmaları sırasında teşkilatımız, çok güzel bir şekilde birlik ve beraberlik örneği gösterdiler. Biz de bazen burada onlarla beraber olduk. Bize bu zaferi onlar yaşattılar. İlçe Başkanımız Sabri Aydoğdu, ilçe teşkilatımız, gençlik kollarımız, kadın kollarımız gece gündüz çalıştılar. Seçimin önemini kavradılar ve verilen mesajları alarak gereğini yerine getirdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum."
AK Parti Rize Milletvekili Nusret Bayraktar, Pazarlı seçmenlerine ve partililere yerel seçimlerdeki desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Bayraktar, yerel seçimlerde, Pazar ilçe halkının AK Partiye vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür etti.
Özel olarak Pazar’a teşekkür etmek için geldiğini ifade eden Bayraktar, yerel seçimlerinde ilçe halkının AK Parti'ye yoğun bir şekilde destek verdiğini, verilen bu desteği hiç bir zaman unutmayacaklarını söyledi.
Bayraktar, yaptığı açıklamada, AK Parti'den belediye başkanı seçilen Ahmet Basa’yı yeniden seçerek Pazarlıların başkanlarına ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a sahip çıktığını belirterek, şu değerlendirmede bulundu:
"Seçim çalışmaları sırasında teşkilatımız, çok güzel bir şekilde birlik ve beraberlik örneği gösterdiler. Biz de bazen burada onlarla beraber olduk. Bize bu zaferi onlar yaşattılar. İlçe Başkanımız Sabri Aydoğdu, ilçe teşkilatımız, gençlik kollarımız, kadın kollarımız gece gündüz çalıştılar. Seçimin önemini kavradılar ve verilen mesajları alarak gereğini yerine getirdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum."





.jpg)
.jpg)



Özel olarak Pazar’a teşekkür etmek için geldiğini ifade eden Bayraktar, yerel seçimlerinde ilçe halkının AK Parti'ye yoğun bir şekilde destek verdiğini, verilen bu desteği hiç bir zaman unutmayacaklarını söyledi.
Bayraktar, yaptığı açıklamada, AK Parti'den belediye başkanı seçilen Ahmet Basa’yı yeniden seçerek Pazarlıların başkanlarına ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a sahip çıktığını belirterek, şu değerlendirmede bulundu:
"Seçim çalışmaları sırasında teşkilatımız, çok güzel bir şekilde birlik ve beraberlik örneği gösterdiler. Biz de bazen burada onlarla beraber olduk. Bize bu zaferi onlar yaşattılar. İlçe Başkanımız Sabri Aydoğdu, ilçe teşkilatımız, gençlik kollarımız, kadın kollarımız gece gündüz çalıştılar. Seçimin önemini kavradılar ve verilen mesajları alarak gereğini yerine getirdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum."
.jpg)
.jpg)
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
